poniedziałek, 29 grudnia 2014

Istniejemy już rok!

Wataha Wiecznego Księżyca, ma już rok... ale tylko pod tą nazwą...cała jej historia trwa już 3 lata! To bardzo długi czas, dziękuję wam wszystkim za współpracę i życzę dalszego zaangażowania!

Najpierw byliśmy na prezentacji, gracza Sarka603, było to bardzo dawano temu, kiedy wataha nie była jeszcze moja. Dołączyłam do niej jako Harry, szybko zostałam alfą. Potem blog przeniósł się na stronę zrobioną w wix.com <<klik>> . W tym czasie przejęłam watahę na siebie. Bolało mnie to, że się nie rozwijała,więc po krótkim czasie przeniosłam ją na bloggera <<klik>> . W przedostatniej formie wataha była, za równo na bloggerze, wix.com jak i na Kidblogu, połączyła te wszystkie strony, co niestety nie dało zamierzonego efektu <<klik>> . Dziś jesteśmy tutaj, wataha się rozwija, ale jak długo będzie istnieć i czy nasza historia nadal będzie tak kolorowa jak dzisiaj?

Mam dla was parę zagadek związanych z życiem naszej watahy. Wilki które podadzą mi odpowiedź na którąś z nich dostaną 5KM, oczywiście można odpowiadać na więcej niż jedną i zdobyć większą nagrodę. Wilk, który poda mi wszystkie odpowiedzi, nie dość, że zdobędzie KM, za każdą z zagadek, to dostanie dodatkowo 50PŻ!

1. Jakie nazwy, po kolei, nosiła nasza wataha?
2. Jak nazywała się moderatorka w pierwszej odsłonie watahy?
3. Jak na imię miała córka,  Kendry I?
4. Jak nazywał się wataha dołączona do naszej, kiedy blog był na Kidblogu?
5. Jak miała na imię pierwsza samica Alfa?

Odpowiedzi proszę wysyłać do Alfy





Alfa, Tyvsa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz