środa, 31 grudnia 2014

Od Elise- c.d Okami'ego (Event Noworoczny)

-Idę spać, nie wiem jak ty, ale ja jestem zmęczona- powiedziałam i ruszyłam w stronę swojej komnaty. Gdy byłam w połowie drogi, usłyszałam głos Okami'ego:
-Zaczekaj, Elise, proszę!- odwróciłam się do niego nie pewnie, a on uśmiechnął się nieśmiało
-Czego?- odpowiedziałam oschle, choć tak na prawdę nie chciałam tego zrobić... ja po prostu nie mogę mu dawać nadziei, ja nie mogę go pokochać, nie mogę pokochać nikogo. Spojrzał na mnie speszony i spuścił ogon.
-Po prostu chciałem powiedzieć, dobranoc- ruszył w swoją stronę. Wtedy przypomniało mi się, że miałam mu przekazać, że ma zgłosić się na trening do Maki'ego.
-Okami?- odwrócił się do mnie z nadzieją wymalowaną na pysku- Masz być jutro na treningu, o 7, rano- zrobił smutną minę, kiwną głową na znak, że zrozumiał i mruknął niewyraźne, cześć. Zrobiłam to samo i ruszyłam do swojej komnaty.

<Okamisiu?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz