środa, 31 grudnia 2014

Od Tyvsy (Event Noworoczny)

Ze snu wybudziły mnie krzyki, dobiegające z dziedzińca. Maki musiał rozpocząć szkolenie wilków. Podniosłam się leniwie z łóżka i ruszyłam w stronę szafki na której trzymałam wszystkie przybory do czesania. Wiem, wilkom takie rzeczy się nie przydają... no chyba, że tak jak ja upodobali sobie siedzenie w ludzkiej skórze i oczywiście mają jak się zmieniać  w dwunoga. Uczesałam swoje długie, czerwone włosy i spojrzałam w lustro, które wisiało na ścianie. Uśmiechnęłam się lekko, gdy spostrzegłam że moje oczy są lekko czerwone. Usłyszałam pukanie do drzwi. Niechętnym krokiem ruszyłam w ich stronę. Otworzyłam je. W progu stała nowa wilczyca, Elesty.
-Co cię tu sprowadza?- spytałam się jej nie zważając na maniery... jakoś ostatnio nie za bardzo staram się przestrzegać etykiety
-Dzień dobry, Alfo!- uśmiechnęła  się nieśmiało- nie wiem jak mam pomóc- odpowiedziała na moje wcześniejsze pytanie. Spojrzałam na nią w zamyśleniu.
-A w czym jesteś dobra?

<Elesty?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz