wtorek, 19 sierpnia 2014

Od Indilii-Konkurs

Cały dzień nie miałam co robić więc postanowiłam pozwiedzać tereny watahy. Pochodziłam trochę tu i tam. Powłaziłam tam gdzie nie wolno. To ostatnie chyba sprawiało mi najwięcej przyjemności. Ale taka już jestem. Następnie wybrałam się do Smoczego Zaułka. Było tutaj nawet ładnie. Może byłoby lepiej gdybym widziała normalnie anie przez dotyk. Jednak życie nigdy nie było jakoś specjalnie urokliwie więc co za różnica? W sumie żadna. Weszłam do lasu. Był dosyć duży. Kiedy przeszłam kilka kliometrów drzewa zaczęły ciemnieć. Znaczy ich kora. Po przejściu kolejnych paru metrów drzewa zrobiły się całkiem czarne. Liście czy też igły były szare lub także czarne. Tylko rośliny na dole nie były ciemne. One raczej były ciemno zielone albo zielone w czarne plamy. Było do dość dziwne ale najlepsze czekało jeszcze przede mną. Po przejściu tego "lasu" zobaczyłam most który prowadził przez niedużą rzekę. Rzeka ta nie byłą jednak zwykła. Ona byłą z mgły. Widziałam już kiedyś coś takiego. Nie zanosiło się najlepiej. W moich stronach nad takie rzeki zapuszczały się tylko wilki z mojej rasy. Po przejściu mostka drzewa stały się jeszcze inne. Były teraz grube i rosły w dużych odległościach od siebie. Ich konary najpierw wyglądały jakby były złożone z jednej płyty ale potem rozchodziły się na wile różnych. Ponadto na drzewach nie było liści tylko coś co przypominało łuski węża. Nagle las zwężył się tylko do małej ścieżki. Drzewa teraz były nienaturalnie wąskie. Było na nich mnóstwo malutkich liści, które się świeciły. Na dole było także mnóstwo krzaków, które emitowały coś jakby światło. Na samym końcu ścieżki korony drzew schodziły się jakby w jedną. W środku tych koron było coś na podobieństwo portalu. Jednak kiedy podeszłam bliżej światła zgasły. Teleportowałam się do swojej jaskini. Otworzyłam jedną z ksiąg, które miałam i zaczęłam czytać. Tak jakby. Wyczytałam, że ten las do którego weszłam najpierw nazywał się Lasem Umarłych. Potem była rzeka nazywała się Biała Mgła. Następnie był Portal Światła. Miały długą i mroczną historię. W skrócie stworzyła to jakaś bogini, która pragnęła zemsty. Każdy kto tam wchodził stawał się przeklęty. No chyba, że miał żywioł śmierci. Tak jak ja.

Dodaję 3 tereny:

Las Umarłych














Las Umarłych to droga, która prowadzi do Białej Mgły. Działa jako ostrzeżenie dla tych którzy tam wejdą.

Biała Mgła












Biała Mgła to rzeka dusz. Jeśli ktoś do niej wpadnie to straci dusze i swoje ziemskie życie. Będzie się potem błąkał po jej dnie do końca świata.

Portal Światła










Portal Światła jest wytworem bogini, która pragnęła zemsty na tych którzy ją skrzywdzili. Jeżeli ktoś tam dojdzie to zginie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz