czwartek, 28 sierpnia 2014

Od Tyvsy-"Kochałem cię,a ty kochałaś mnie"

Usłyszałam cichy łomot skrzydeł.Odwróciłam się do okna i zobaczyłam,kruka,który zapewne jest Makim.Uśmiechnęłam się do niego.Ostatnich kilak dni nie spuszczał ze mnie wzroku,był jak mój cień,zawsze za mną.Podleciał do mnie,wokół niego zaczęła robić się czarna mgła,która otuliła go.Gdy zniknęła przed mną stał,Maki jako wilk.Uśmiechał się szeroko.Wdrapał się na łóżko na którym leżał i spojrzał się na mnie wnikliwie.
-Witaj,księżniczko-przywitał się ze mną
-Część-odpowiedziałam i spojrzałam na jego oczy,one są takie,genialne,takie cudowne.Patrzyłam się na nie dłuższą chwilę,w końcu Maki odchrząknął i wybudził mnie z transu.
-Opowiedzieć ci coś,z twojej przeszłości?-spojrzałam na niego podejrzliwie
-Tylko nie kłam-powiedziałam,a on potrząsnął łbem i zaczął swoją opowieść
Doskonale,pamiętam jak byłaś mała,byłaś taka słodka i niewinna,byłaś taka szczęśliwa.Wiesz,po śmierci twoich rodziców zostałem twoim opiekunem.Potomek bogów,na prawdę łatwo pakuje się w tarapaty,więc na miejsce jego opiekuna,najlepiej dać martwego dzieciak boga.Moon wyznaczyła mnie na to stanowisko i mówiła,że tak będzie nam łatwiej w przyszłości.Dziś nie wiem czy miała rację,ale i tak cieszę się,że dała mi te 100 lat z tobą,które potem wymazałem ci z pamięci.Za pewne teraz układają ci się dziwne obrazy w głowie,ale to normalne,to tylko część procesu,odblokowującego twoją pamięć.Spojrzałam na niego spod łba,nie chciałam mu przyznać racji,owszem coś widzę,coś mi się ukazuje w myślach,ale ja po prostu wariuję,albo to jego sztuczki.Żeby odblokować twoją pamięć miałem ci opowiedzieć,o tym jak to byliśmy sobie bliscy.Najpierw wspomnę,że boję się co na to powie Sanarion,ale mam nadzieję,że się nie zabije,szkoda mi go,był dobrym bratem.Uśmiechnął się krzywo,a ja powoli zaczęłam się gubić.Wiesz,kiedyś nawet prawie uratował mi życie...ale tą historię za pewne znasz.Wracając do twojego życia,gdy byłaś młody,a twoja siostra odeszła,jedynymi bliskimi ci osobami byłem ja i twoja ciotka,Kendra.Wiesz...ja byłem ci bardzo,bardzo bliski,a ty byłaś bardzo bliska mi...kochałem cię,a ty kochałaś mnie...


C.D.N
Musiałam zrobić,przerwę,bo napięcie rządzi xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz