poniedziałek, 19 stycznia 2015

Od Zero BlacFire- c.d Eleny

Zastanawiałem się przez chwilę. Moim zdaniem Alex nie wygląda jakby mu zależało na Elenie. No w sumie to ja go trochę nie znam, ale wiem jak basior zachowuje się wtedy kiedy wadera mu się podoba. No Alex może i za nią cały czas łazi, ale powinien robić pierwszy krok czy coś. Gdy basior się zakocha to szaleje za nią itp... A on? Nic. Stoi tylko w jednym punkcie. Dziwne... Czasami to ja basiorów nie rozumiem. Szczerze mówiąc nie nadaje się do takich tematów. Może i trochę się na tym znam, wiem jak być czarujący, ale nie lubię o takich rzeczach rozmawiać. To raczej nie dla mnie. Czasami żałuje, że w nikim się nie zakochałem. W prawdzie nie wiem jak to jest...
-Moim zdaniem Alex nie wygląda jakbyś mu się podobała.-powiedziałem po dłuższym milczeniu.
-Ale tak jest.-oznajmiła.
-Może, ale powinien robić jakiś pierwszy krok czy coś...-zastanowiłem się-Dać kwiatka czy co...-lekko zarumieniłem się-Nie no dobra przejdźmy do innego tematu, bo ja do takich się nie nadaje.
-Dlaczego?-spytała wadera. Chyba nie zauważyła moich rumieńców. Mam nadzieje. Wstałem.
-Bo po prostu nie lubię. To nie dla mnie...-grzywka opadła mi na twarz. Spojrzałem sie w inne miejsce.
-Wstydzisz się?-uśmiechnęła się.
-Co? Ja? Nie.-pogubiłem się.
-Yhy.-teatralnie przytaknęła-Właśnie widzę.
-Po prostu nie nadaję się do takich tematów.
-No tak tak...
-Dobra chodźmy gdzieś...-zmieniłem temat.

<Elena?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz