czwartek, 22 stycznia 2015

Od Zero BlacFire - c.d Killer'a

~~Ciekawe z kąt umie się teleportować...
Pomyślałem patrząc się na Killer'a z podziwem. 
-Dobra, ja zapoluję na tą połowę stada, a ty na drugą.-oznajmiłem, rysując plan akcji na ziemi.
-Co?-spytał zdziwiony-Zabijemy całe stado?
-No czemu nie? Nasi wojownicy muszą mieć dużo jedzenia, prawda?-zamyśliłem się.
-No, tak...-przyznał, a potem dodał-Ale, ja nie poluję, aż tak dużo zwierzyny na raz.
-Uda ci się.-poklepałem go po plecach-A teraz, choć.
-No ok...
Basior zniknął.
~~Wtf?!
-Killer?-rozejrzałem się, ale nikogo nie widziałem-Gdzie jesteś?
-Obok ciebie.-usłyszałem głos Killer'a.
-Czyli?
Nagle Killer pojawił się obok mnie. Instynktownie odskoczyłem.
-Jak...jak ty...jak ty to...-pogubiłem się.
Ten basior teleportuje się, znika, staje się niewidzialny, co jeszcze?
-Umiem stawać się niewidzialny.-odparł.
-Wow...-patrzyłem na basiora z podziwem, on był jakiś niesamowity-Co jeszcze umiesz?
-No nie wiem, na przykład przywoływać zmarłych...
Otworzyłem szeroko oczy.
~~Ja nie mogę.
-Ło kurde podziw brachu.
Killer lekko się uśmiechnął.

<Killer?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz